رویدادها آرشیو خبر ها
پیرلو با بیشترین تعداد دنبال کننده در صدر است

پیرلو با بیشترین تعداد دنبال کننده در صدر است

با انتخاب و تصمیم اندره آ انیلی، هم نام اش اندره آ پیرلو به عنوان مربی یووه معرفی شد، مربی ای جوان و کم تجربه در عرصه مربیگری که شناخت خوبی از او به عنوان بازیکن در دنیای فوتبال وجود دارد اما برای هنر و توانایی های او در پست جدید باید منتظر ماند.

 

در اینجا به برخی نکات در خصوص اندره آ پیرلو، مربی تازه بیانکونری ها خارج از مسائل فنی فوتبال پرداخته شده.

 

پیرلو مربی جوانی که حالا با نشستن بر روی نیمکت هدایت بیانکونری به یکی از محبوب ترین مربیان دنیای مجازی با 20 میلیون تعقیب کننده تبدیل شده. این یک نقطه عطفی برای یوونتوسی ست که از زمان مربیگری کونته تا ساری به چنین موفقیتی نرسیده بود.

 

یکی از تفریحات و سرگرمی های مورد علاقه او بازی پلی استیشن است. او حتی زمانی که در میلان بازی می کرد به این سرگرمی علاقه زیادی داشت و ساعت ها مشغول بازی کردن بود. او حتی پیش از دیدار فینال جام جهانی 2006 مشغول بازی کردن بود و تیم مورد علاقه اش در پلی استیشن بارسلوناست.

 

او حالا به عنوان مربی به یووه بازگشته اما پیش از این زمانی که فینال لیگ قهرمانان را همراه میلان برابر لیورپول پشت سر گذاشت تصمیم گرفته بود که دنیای بازیگری را کنار بگذارد و تمایلی به بازی کردن نداشت، میشود گفت که او کاملا ناامید و خسته شده بود از هر نظر که فکر کنید او کاملا ویران شده بود و نزدیکان اش بازگشت او را به دنیای فوتبال محال می دانستند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: